کرم حجم دهنده باسن سوماتلین
تناسب اندام,  محصولات بانوان

خرید کرم حجم دهنده باسن سوماتولین محصولی از ایتالیا

اگر از دنبال کنندگان صفحات مدل های روز هستید حتما با عنوان باسن برزیلی آشنایی پیدا کرده اید، ما محصولی را به شما پیشنهاد میدهیم که الگوریتم ریتم باسن برزیلی را بدون متد جراحی انجام میدهد. البته که اینکار بسیار ارزان تر و بدون ریسک خواهد بود.

کرم حجم دهنده باسن سوماتولین محصولی ویژه است که به شما کمک میکند تا چربی های بیشتری را به این نقطه از بدن خود رسانده وآنرا فرم دهید.

یکی از سخت ترین راهها در علم بدنسازی و فیتنس به فرم دهی باسن برمیگردد و اگر شما بصورتی ژنتیک با باسنی تو رفته و یا شلخته داشته باشید بمراتب کار دشواتر نیز میشود.

استفاده از کرم سوماتولین باعث میشود تا شما آرام آرام اندام خود را شکل دهید و به زیبایی اندام مورد نظر خود براحتی دست یابید.

استفاده از این روش بسیار راحت تر است زیرا دیگر همگان با ماساژ درمانی و تاثیرات مثبت آن در شکل گیری اندام های بهتر و روحیات عالی آشنایی کامل دارند، شما در این روش تنها دقایقی کوتاه به ماساژ درمانی خواهید پرداخت و براحتی اندام پایین تنه خود را شکل میدهید.

کرم حجم دهنده باسن سوماتولین سفت کننده و فرم لیفت باسن

این کرم از خواصی کاملا ارگانیک برخوردار بوده و بصورتی صد درصد تضمینی و بدون عوارض شایع پوستی توسط شرکای ایتالیایی به ثبت رسیده است. شما با کرم سوماتولین میتواند جریان بیشتری خونی را به منطقه ی مورد اشاره خود و مویرگهای آن روانه سازید تا روز به روز شاهد گستردگی و فرم دهی آن باشید.

سوماتولین قادر است هرگونه باسن شل و بی ریختی را فرم داده و اصولا سفت سازی کند. اگر قبلا از داروهای چاق یا لاغری استفاده کرده اید و یا اینکه به روش های طبیعی در وزن بدن خود تغییراتی ایجاد نموده باشید ممکن است که از وضعیت باسن خود و فرم آن ناراضی بوده و بخواهید انحنای مناسبی را بدان اضافه کنید. خب در این روش از هیچگونه تزریق ژل یا قرص خوراکی استفاده نمیشود و همه افراد حتی زنان پا به سن گذاشته نیز میتوانند براحتی از محصول استفاده کنند.

روشهای جراحی لیفت باسن بدلیل پر مخاطره بودن و البته هزینه بالا و طول دوره درمان از طرفداران بسیار انگشت شماری برخوردار است، در مقابل استفاده از کرم بزرگ کننده باسن به علت داشتن هزینه بسیار پایین تر، در دسترس بودن و ایمن بودن و عدم پذیرش ریسک ها و مخاطرات مربوط به عمل های جراحی و بیهوشی امروزه یکی از متداول ترین و پر طرفدارترین روش های حجیم و بزرگ کننده باسن به شمار می آید. از همه مهمتر اینکه شما میتوانید در فضای خانه براحتی از آن استفاده نموده و باسن خود را شکل و فرم دهید.

سوماتولین امروزه از استفاده کنندگان بسیار زیادی در سرتاسر جهان برخوردار میباشد و اکثر استفاده کنندگان نسبت به اثرات زود بازده این محصول ابراز خرسندی کرده اند.

فرقی ندارد که شما ورزشکار باشید یا یک زن و یا حتی یک مرد کارمند پرمشغله زیرا شما قادرید براحتی از محصول استفاده نموده و درکمتر از یکماه اندام مناسبی را ترتیب دهید. اگر دیگر نمیخواهید ظاهر کنونی را داشته باشید و بالاخره یک تغییراتی در تناسب اندام خود بوجود بیاورید مطمئن باشید که حجم دهنده باسن سوماتولین کمک کننده خواهد بود و شما بمراتب نسبت به دیگران هزینه ی معقولی را با این روش پرداخت میکنید.

سوماتولین برای سفت کردن باسن

سوماتولین برای زنان مبتلا به چاقی در ناحیه ران و باسن توصیه می شود که به دنبال درمان فوری یا نتایج شوک در عرض دو هفته هستند. زنانی که به دنبال یک نوع درمان حرفه ای هستند تا به راحتی در خانه خود استفاده کنند.

کرم براحتی جذب پوست شده و به باسن حالت جمع کنندگی میبخشد و خطوط ناخواسته روی باسن را از بین میبرد. این کرم نوعی بوتاکس باسن است و طول ماندگاری اثرات آن بطور دقیق مشخص نیست و ممکن است در برخی از افراد درمان کاملی صورت گرفته و تا مدتها نیازی به استفاده مجدد نباشد و یک درمان قطعی برای بی ریختی ناحیه پایین تنه بدن باشد.

کرم حجم دهنده باسن سوماتولین قادر است شفافیت باسن را برگرداند، مسلما اصلاح بی ملاحظه موهای زائد سطح پوست باسن باعث ایجاد خشکی و تیرگی آن میشود که میتواند حس بدی برای فرد بوجود بیاورد پس شما از هر لحاظی که فکرش را بکنید به چنین کرمی نیازمندید.

اگر فردی ورزشکار هستید و چیزی به مسابقات پایان ماه زیبایی اندامتان نمانده حتما این راه سریع را امتحان کنید و آن را به دوستان و حتی مربیان و شاگردانتان نیز معرفی نمایید.

حجم دهنده باسن سوماتولین برای هدف قرار دادن و کاهش سلولیت از باسن و ران شما و در عین حال سفت کردن پوست برای صاف تر و محکم تر به نظر رسیدن آن فرموله شده است. پوست شما را مرطوب و تغذیه می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و تولید کلاژن را افزایش می دهد تا باسن و ران شما را حجیم تر و سفت تر کند.

این را هم بخوانید : روش غیر دارویی بزرگ کردن سینه

ویژگی های برتر محصول

  • به لطف اعمال ماساژ، سوماتولین شبانه به مبارزه با تجمع چربی موضعی کمک می کند و تخلیه مایعات اضافی را تسهیل می کند
  • درخشندگی پوست باسن را بهمراه داشته و تیرگی آن را برطرف میسازد
  • در طول خواب، علاوه بر این، خون رسانی، دما و در نتیجه واکنش های متابولیک را افزایش می دهد
  • با تشویق به تحرک چربی موضعی، یک عمل کاهشی انجام می دهد
  • به دفع مایعات اضافی کمک می کند
  • کرم تقویت کننده باسن بر پایه فرمول گیاهی است، سلول های عضلانی را تغذیه می کند و باعث رشد عضلات باسن می شود.
  • از اولین استفاده پوست را صاف و آبرسانی می کند
  • قابل استفاده برای تمامی افراد بالای 13 سال
  • درمانی برای خشکی پوست باسن
  • درمانی به موقع برای خوش اندام شدن
  • خاص ترین محصول وارد شده به ایران جهت زیبایی اندام
  • شادابی را در خانه تجربه کنید، پس از مدت کوتاهی ظاهر خود را شیک تر و جذاب کنید
  • هیچ عارضه ی جانبی بر جای نمیگذارد
کرم حجم دهنده باسن اصلی
حجم دهنده باسن سوماتولین

بهترین روش مصرف حجم دهنده باسن سوماتولین

برای جذب بهتر، سوماتولین را شب به مدت 2 هفته با حرکات دایره ای ماساژ دهید. پس از چند دقیقه، احساس گرما را احساس خواهید کرد که در نهایت با خارش و قرمزی جزئی منطقه کاربرد همراه است. وجود و شدت این واکنش که در 30 دقیقه ناپدید می شود، با حساسیت فرد مرتبط است و نشانه فعالیت نوآوری محصولات آرایشی و بهداشتی است. این پدیده موقتی است و نباید با واکنش های عدم تحمل به محصول اشتباه گرفته شود. در صورت قرمزی بیش از حد، محل را با آب سرد فراوان بشویید. بعد از استفاده دست ها را بشویید.

هیچ نگرانی بی موردی لازم نیست چون پس از دو روز کاملا برایتان عادی میشود و میتوانید بطور واضح شاهد تاثیرات شگرف آن باشید.

موارد منع مصرف
  • در دوران شیردهی و يا بارداری

توصیه میکنیم که این محصول را همراه با ورزش و  یا حداقل ورزشهای کششی در داخل انجام دهید تا نتیجه ی بسیار دقیقتر و عالی برایتان رقم بخورد.

نیازی به رژیم های خاص غذایی نیست و این محصول فقط در نواحیه پایین تنه باسن و رانها میتواند تاثیر گذار باشد. چین و چروک ها در همان روزهای اول میتوانند ناپدید و کمتر و کمتر شوند و شکل ظاهری باسنتان پس از حداقل 15 روز درست خواهند شد.

همچنین ببنید : حجم دهنده باسن گودلایف

ترکیبات حجم دهنده باسن سوماتولین

این کرم خاص از عناصری نظیر روغن زالو، زیتون و روغن ماهی در ترکیباتش سود میبرد، همچنین عصاره جلبک دریایی، سیب زمینی، مرجان دریایی اثرگذاری این محصول را چندین برابر کرده است.

ویتامین D3 جذبی موجود در کرم سوماتولین از منابع طبیعی تهیه شده است تا از کمبود این ویتامین که در تمام سنین در جهان وجود دارد تامین شود .

از دیگر ترکیبات کرم حجم دهنده باسن سوماتولین میتوان به عصاره چای سبز، زنجبیل، جینسینگ، روغن خراطین و زالو اشاره نمود.

اطلاعات تکمیلی این حجم دهنده به شرح زیر است:

برند somatoline
جنسیت مصرف کننده   برای تمامی افراد بالای 13 سال
موارد مصرف  جهت حجم دادن به باسن
کشور ساخت  ایتالیا
تعداد در بسته یک کرم کاسه ای حاوی 450 میلی گرم

جمع بندی و اقدام به تهیه کرم حجم دهنده باسن سوماتولین

باسن عنصر مهمی از جذابیت جنسی و جزء اصلی مفهوم زیبایی در اکثر فرهنگ ها و گروه های قومی است. در نتیجه چندین دهه است که تعدادی از جراحان تلاش می کنند تا ناهنجاری ها یا کمبودهای شکل و حجم این ناحیه را از طریق برداشتن و تنظیم پوست، قرار دادن پروتزهای گلوتئال، لیپوساکشن و تزریق چربی و یا تکنیک های دیگر اصلاح کنند.

مشکلی که پروتزها دارند اینست که باید تعویض گردد و یک درمان نسبتا ثابتی نیست و حتی تزریق ها نیز ممکن است خطاهایی داشته باشند و چندین چند سوال مطرح میگردد و در نهایت افراد زیادی به اینگونه روشها جهت زیبا سازی اندامشان تن نمیدهند.

حال راه حل های دارویی موجودند، برای مثال قرص سوماتولین نیز در دسترس است اما همگان شاید با مصرف قرص جهت حجم دهی موافق نباشند زیرا ممکن است موجبات حجم گیری در سایر نقاط بدن نیز فراهم گردد و کار را حتی بدتر کند! پس استفاده از کرم راهی دقیقتر است و میتواند باسن را از هر لحاظی خوش ترکیب جلوه دهد.

این محصول در داروخانه درمان طب با قیمت 410000 تومان جهت خرید شما از لینک زیر در نظر گرفته شده است.

سفارش کرم حجم دهنده سوماتولين سفت کننده و فرم ليفت سينه
نام و نام خانوادگی
کد کشور
شماره تلفن
ایمیل اختیاری
ادامه آدرس 

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

سؤال اختیاری
کد پستی
تعداد 
tehrantak

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

داروخانه درمان طب اهداف درمانی جنسی را برای ذوجین ایرانی دنبال میکند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *