تقویت کننده اسپرم اسپرمکس
قرص اسپرم ساز

خرید قرص اسپرمکس اورجینال آمریکایی از داروخانه نسخه ی 2024

قرص اسپرمکس اصل به صورت اصولی میتواند به مردان جهت تقویت کیفیت اسپرم مردان کمک کند این محصول در یک بسته 60 عددی ارایه میگردد .

قرص های اسپرمکس عملکردی مشابه با سمنکس را ارایه میدهند و میتوانند در سرعت و حجم تعداد اسپرم های ساخته در مردان تاثیری مثبت ایجاد کنند .

ویژگی های بارز قرص اسپرمکس :

  1. افزایش تعداد بارهای اسپرم ساخته شده در مردان
  2. تاثیرات مثبت در کیفیت مایع منی مردانه
  3. تاثیر گذار در افزایش سرعت و جهش اسپرم مردان
  4. افزایش قدرت باروری مردان
  5. درمان ناراحتی های بیضه و الت تنالسی
  6. تنظیم و بهبود عملکرد غدد جنسی مردانه
  7. بالا بردن سطح شادابی جنسی

قرص اسپرمکس چیست ؟

اسپرماکس یک مکمل طبیعی و کاملا بدون عارضه جانبی است به همین علت شما بدون محدودیت زمانی می توانید آنرا مصرف کنید. اثرات این کپسولها ٢٤ تا ٤٨ ساعت پس از مصرف احساس شده و در صورت ادامه مصرف تا یک ماه به شکل کامل از فواید اسپرماکس استفاده خواهید کرد.

مردان بالغ در هر سن و نژادی میتوانند از این داروی جدید اسپرم ساز استفاده کنند البته تغذیه مناسب میتواند اثرات این دارو را افزایش و روند سرعت درمان را بهبود بخشد .

این قرص برای ذوجینی توصیه میگردد که قصد بچه دار شدن دارند در واقع در موارد زیادی میتواند کمبود قدرت باروری مردانه را درمان کند .

قرص اسپرمکس اصل به باروری و تولید مثل طبیعی کمک می کند (روی). باعث نشاط می شود (زنجبیل). مکمل های غذایی گیاهی، ویتامین ها و مواد معدنی.
مردانی که کنترل انزالی نداشته اند موضوع را به استرس ربط میدهند با اینکه این از نظر علمی کاملا دست است اما ممکن است بصورتی ارگانیک شما کمبودهایی را نیز داشته باشد.
قرص اسپرمکس در واقع یک کنترل کننده مخصوص انزال هاست و این کار را با افزایش قابل توجه منی در کیسه های مردان افزایش میبخشد.

ترکیبات بکار رفته در ساخت اسپرمکس

قرص اسپرمکس بهره گرفته شده از سه نوع گیاه جینسینگ است که با ریشه ماکا،ال-ارژنین و جوز هندی ،گوارانا ولاوژ همراه است . جدول ترکیبات قرص اسپرم ساز اسپرمکس به شکل زیر است :

Xhenxhefil:……………………………………………………………………………… 300 mg
L-arginina:………………………………………………………………………………. 200 mg
Eleutherococcus:……………………………………………………………………….100 mg
Vitamina B6:……………………………………………………………..1.4 mg (100% DR)
Vitamina B8:………………………………………………………………. 50 μg (100% DR)
Vitamina B9:…………………………………………………………….. 200 μg (100% DR)
Vitamina E:…………………………………………………………………12 mg (100% DR)
Selen:………………………………………………………………………….. 50 µg (90% DR)
Zink:…………………………………………………………………………. 10 mg (100% DR)

قدرت درمان زود انزالی

اسپرم های ضعیف مردانه قدرت ماندگاری بیشتر را حفظ نمیکنند و با دخول های اولیه به سرعت تخلیه میگردد لذا این گیاه دارویی جنسی قادر است بارهای مثبت اسپرم های قبلی و تولید شده را به شیوه گیاهی تقویت ساخته و از نعوظ زود هنگام جلوگیری کند هر چند که در این زمینه نمیتواند با قرص های تاخیری نظیر وگادول یا سیالیس و غیره رقابت کند .

داروی جدید افزایش اسپرم و افزایش توان جنسی مردانه

بیشتر استفاده کنندگان داروی اسپرمکس مردانی هستند که از ناباروری رنج میبرند و در واقع این از معدود نسخه هایی است که برای افزایش قدرت باروری مردانه در دنیا استفاده میشود .

این مکمل جنسی اسپرم ساز در آزمایشات گسترده بر روی صدها مرد متقاضی بچه دار شدن مورد تست و بررسی قرار گرفته است که نتایج مطلوبی بهمراه داشته است .

داروخانه درمان طب نمیخواهد بصورت تبلیغی داروهایش را در دید عموم قرار دهد لذا میتوانید اعتبارات داروهایی که در این داروخانه ارایه میگردند را از پزشکان معتبر و وب سایت های جهانی برند جویا شوید .

پزشکان دریافته اند که مردانی که دچار نعوظ ضعیفی هستند مسلما از قدرت جنسی کمتری در زمان برقراری رابطه جنسی بهرمند میشوند لذا میتوانید بنا به سلیقه خود در کنار این محصول از یک دستگاه طبی نظیر وکیوم همراه جهت افزایش توان  در لحظه دخول نیز استفاده فرمایید .

تعداد کم خروج اسپرم از مردان در اولین درجه میتواند لذت یک انزال استاندارد را از بین ببرد و فرایند ساخت جنین را با چالشی جدی روبه رو سازد لذا استفاده از این قرص اسپرم ساز جدید میتواند مردان را به درمان طبیعی این مشکل جنسی بسیار امیدوار سازد .

اسپرماکس مکمل بهبود ارگاسم مردان
قرص افزایش اسپرم اسپرمکس اصل | درمان ناباروری مردان

نحوه مصرف قرص اسپرم ساز اسپرمکس چگونه است ؟

در بالا ذکر گردید که اسپرمکس ها شامل 90 کپسول میباشد که لذا مردان بالای 18 سال میتوانند روزانه این مکمل جنسی را در سه وعده غذایی همراه با یک لیوان آب ولرم مصرف کنند .

فرایند درمان با این محصول جنسی حدود یک الی دو ماه به طول می انجامد میتوانید این دارو را پس از 15 روز نخست مصرف حدود یک هفته با وقفه مواجه کرده و مجددا درمان را ادامه دهید این وقفه زمانی میتواند از ساخت تعداد زیادی اسپرم در بازه زمانی کوتاه جلوگیری بعمل آورد .

تکنولوژی گرانول روشی جدید و منحصر به فرد برای بدست آوردن موادی خالص تر و کم حجم تر از طریق گرفتن رطوبت مواد خام طبیعی می باشد که تا چند برابر بیشتر از دیگر روشهای خشک کردن رطوبت مواد را بدون از دست دادن خواص آنها می گیرد.

این دارو بدون نسخه نیز میتواند توسط مردان در داروخانه های معتبر جهانی خریداری گردد لذا این مورد به مردان خجالتی کمک میکند تا از مراجعه به پزشک معالج سرباز زنند.

تکنولوژی ساخت و کیفیت قرص تقویت اسپرم

پزشکان در اثر تحقیقات کشف کردند که افزايش حجم مني در مردان و تاخير در زمان انزال نسبت مستقيم با بيشتر شدن زمان و قدرت ارگـ.اسم دارد.
اين کشف باعث شد که پزشکان به دنبال راهي براي افزايش حجم مني و تاخير در زمان انزال باشند. بدنبال آن و در پي آزمايش هاي خاص بر روي گياهان و ويتامينها و مواد معدني متوجه تاثيرات محسوس بعضي از آنها بر روي افزايش حجم مايع مني و اسپرم در مردان و بعضي ديگر در جلوگيري از انزال زودرس شدند.
کپسولهاي اسپرماکس در طول 10 سال گذشته ابتداء در کشور آلمان توليد و در کل اروپا فروخته مي شد.

به سبب فروش بالا و تقاضاي زياد , توليدکنندگان اين محصول از سال 2010 با کامل تر کردن فرمول و ترکيبات آن و استفاده از تکنولوژي گرانول شروع به توليد آن در آمريکا با نام انحصاري اسپرماکس پيلز کردند.
به جرأت مي توان گفت که اسپرماکس اکنون يکي از بهترين محصولات موجود در جهان براي بهبود چند بعدي عملکرد ارگـ.اسم و افزايش لذت و کيفيت مقـ.اربت مي باشد.

مجموعه کپسول های اسپرماکس با ١٧ ماده طبیعی و خالص که از عصاره گیاهان, ویتامینها و مواد معدنی تهیه شده یکی از بهترین مکمل های بهبود وضعیت ارگاسم می باشد که تحول شگرفی در زندگی زناشویی شما بوجود می آورد. شما به راحتی می توانید با استفاده از اسپرماکس احساس شادابی و رضایت را در خود و شریک جنسی خود بوجود آورید.

روند اسپرم سازی در مردان چگونه است؟

اسپرم ها در محل خودشان یعنی بیضه های مردان پس از بلوغ شروع به تولید کرده و با فرآیند آب منی در هنگام بر انگیختگی های جنسی و یا حتی در خواب با دیدن رویاهای جنسی به بیرون رانده میشوند.

برای افزایش کیفیت شما به تستوسترون نیاز مندید در واقع قدرت اصلی از تستوسترون ناشی میشود.

تشریح فرآیند اسپرسازی در مردان چندان کار ساده ای نیز و از الگوریتم پیچیده ای برخوردار میباشد.

بر پایهٔ برخی پژوهش‌ها تولید اسپرم در همهٔ جانداران به ۶۰۰ میلیون سال پیش برمی‌گردد. تولید اسپرم در همهٔ جانداران زیر تأثیر ژنی به نام بول (به انگلیسی:Boule) است.

سرعت ساخت و ساز اسپرم ها در شروع بلوغ افزایش یافته اما چنانچه مرد تعادل خوبی در ادامه حفظ نکند میتواند آهسته تر پیش رود.

نقش تغذیه ها و استفاده از پروتئین و کربوهیدرات ها برای ساخت و ساز اسپرم ها ضروری است با اینحال نباید بی مهابا پیش رفت زیرا ممکن است سطح گلیسرید خون شما در شرایطی که کالری بیش از حد طبیعی را بدست آورید بالاتر رود.

افراد سالم و غیر سیگاری معمولا کیفیت بالایی برای اسپرم سازی دارند.

جلوگیری از کمبود ویتامین هایی نظیر ویتامین d نیز میتواند کیفیت و حجم انزال را پایین آورد.

افرادی که از توده استخوانی و عضلانی بیشتری برخوردارند معمولا سرعت پاشش منی در آنها بالاست بجز در مواردی که از هورمون های شیمیایی سود برده باشند (برخی بدنسازان امروزی)

قرص اسپرمکس چگونه عمل میکند؟

انزال زودرس، حجم کم منی و سلامت ضعیف اسپرم همگی از علائم کمبود متابولیک هستند.

این می تواند کمبود مواد مغذی، عدم تعادل هورمونی یا یک بیماری زمینه ای باشد.

کنترل Spermax تمام مواد مغذی حیاتی را برای عملکرد صحیح اندام ها تامین می کند.

بیضه ها را برای افزایش تولید تستوسترون تحریک می کند، در حالی که بر روی مغز برای تنظیم برخی انتقال دهنده های عصبی که به تنظیم میل جنسی کمک می کنند، عمل می کند.

ورزش کردن های قدرتی برای تستوسترون و اسپرم سازی شما بسیار تاثیر گذارند.

سعی کنید در معرض دود و دم های قهوه خانه قرار نگیرید.

مطالعانی نشان میدهد که قرار گرفتن روزانه در معرض تابش نور خورشید و هواخوری طبیعی میتواند غلظت خون شما را کاهش داده ،سرعت آنها را افزایش و ریتم کلی بدن را برای ساخت و سازهای ضروری از جمله اسپرم ها افزایش دهد.

قرص اسپرمکس میتواند سرعت جزیان خون طبیعی شما را بالاتر برده و برای غدد جنسی قابل دسترس تر کند.

هنگامی که طغیان ناگهانی احساسات با کمک تنظیم سروتونین کنترل می شود، می توانید مدت بیشتری در رختخواب با همسرتان دوام بیاورید.

همچنین عضلات آلت تناسلی به دلیل افزایش جریان خون تقویت شده و در نتیجه کنترل زیادی بر ترشح مایع منی خواهید داشت.

فعالیت آنتی اکسیدانی اجزای خاص از DNA اسپرم در برابر اکسیداسیون رادیکال های آزاد محافظت می کند و در نتیجه از جهش جلوگیری می کند.

قرص اسپرمکس اصل،داروی جدید افزایش اسپرم،قرص تقویت اسپرم مرد

این قرص میتواند در چند مشکل جنسی به کمک مردان بیاید هرچند شاید قیمتی 730000 تومانی در درجه نخست کمی ولخرجی برای مردان محسوب گردد ولی میتوانید مشکلات شایع دخول و اسپرم سازی را بصورت دقیق تر انجام داده و ریسک استفاده از داروهای ارزان قیمت قلابی موجود در باراز را از سر خود رفع نمایید .

شادابی جنسی میتواند زندگی شما را متحول سازد لذا یکبار برای همیشه بهترین درمان را انتخاب کنید .

بنا به توصیه مشتریان عزیز سعی میکنیم این دارو را در یک بسته بندی نامتعارف درب منزل شما تحویل دهیم تا با آرامش درمان را شروع کرده و این راز پزشکی را بین خود و داروخانه درمان طب حفظ نمایید .

بسیار خوشحال خواهیم شد اگر شما از داروهای دیگر موجود در این داروخانه نیز دیدن فرمایید . ما یک شعار را با خود یدک میکشیم و آن جلوگیری از مراجعه مجدد مشتری برای خرید داروی جدید  میباشد . امیدواریم همیشه سالم و تندرست باشید . افزایش سلامتی جنسی شما اولویت نخست ماست .

با توجه به اطلاعات دارویی ذکر شده برای اسپرمکس ها و البته دریافت یکسری اطلاعات جامع تر و تخصصی تر در این این باره تکه فرم زیر را بدقت تکمیل فرموده و بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک فرمایید تا به کارشناسان فروش داروخانه وصل شوید .بیشتر بخوانید برای محصولات زیر:

کرم لارگوی آلمانی

قرص وایمکس کانادایی

قرص سیالیس مشکی

دستگاه لارجرباکس اصل

خرید قرص اسپرمکس
قرص اسپرمکس چیست

ناتوانی در اسپرم سازی !!

مردان نگران کدام ها هستند؟

در واقع مردانی که از لحاظ جنسی کم می آورند با انرژی منفی زیادی رو به رو هستند. یک احساس بد کافیست تا شرایط فیزیکی شما بدتر شود. زیرا شما چاشنی استرس ها را نیز به بدن خود تزریق میکنید.

شرایطی در حال رخ دادن است که از عهده ی شما خارج است.

اما بهترین درمان چیست؟ بهترین درمان را پزشک تشخیص میدهد. اگر در اسپرم سازی و البته که باوری تعادل لازمه را ندارید ممکن است گزینه ی مهم درمانی داروهای جنسی باشند.

بطور چشم نوازی اسپرمکس میتواند به روند اسپرم سازی کمک کند. این دارو با حج قابل ملاحظه ای زینگ ها به سراغ شما آمده و میتواند قدرت مردانگی را افزایش دهد. همه چیز در یک انزال قابل رویت است. زمانی که احساس میکنید آب منی شما پر پارتر از هر زمان دیگر با اسپرم ها خالص شده است.

منی بایستی پرپارتر شود و راهی جز، تغذیه، ورزش و اعتماد بنفس برایش وجود ندارد. سعی کنید با آرامش پیش رفته و البته که با یکسری مکمل خاص و جهانی نظیر اسپرمکس شرایط خود را بهبود بخشید.

خرید قرص اسپرمکس براحتی از لینک زیر میسر است.

قرص اسپرمکس به طور ویژه برای ترویج تمایلات جنسی سالم مردانه فرموله شده است:

سلنیوم + الوتروکوک + روی + زنجبیل + ال آرژنین + ویتامین های E، B6، B8 و B9.

به اسپرماتوژنز طبیعی (سلنیوم) کمک می کند.

مقاومت بدن را افزایش می دهد (Eleutherococcus)؛

به باروری و پرورش طبیعی (روی) کمک می کند.

نشاط را تقویت می کند (زنجبیل).

آزمایشگاه های متخصص تغذیه

2000 مسیر لوسیولز 06410 سوفیا آنتیپولیس فرانسه

دارای 5 ستاره مثبت از سوی خریداران

قرص اسپرمکس ارزش خرید بالایی دارد زیرا در حال حاضر مردان زیادی در سرتاسر اروپا با این نسخه وضعیت باروری خود را بهبود میبخشند. حجم را افزایش دهید زمانی که فکر میکنید لحظات اوج در آغوش شما قرار دارند.

اسپرمکس برای هر مرد ایرانی که میخواهد تجربه کند، رویاهای خود را و قدرت مردانگی خود را به رخ بکشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]

داروخانه درمان طب اهداف درمانی جنسی را برای ذوجین ایرانی دنبال میکند

8 دیدگاه

  • زهرا

    چرا جواب تماسها رو نمیدین موقع گرفتن پول هر دمو دقیقه زنگ میزنین ولی الان نه روز از مرسوله خبری نیس وکسی جواب نمیده

    • darmanteb

      با سلام و عرض ادب مشتری گرامی
      روز پنجشنبه عید مبعث بود و امروزم جمعه همه مرسولات تاییدی ارسال شده و اینهفته بدست شما خواهد رسید ..دم عید مرسولات پستی زیاده لطفا شکیبا باشید سپاسگذارم

  • حمید

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من آزمایش اسپرم دادم و اسپرمم خیلی خیلی کم یعنی کلا سه میلیون اسپرم دارم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • darmanteb

      سلام قدرت نعوظتون در چه وضعینی هس دوست عزیز ، آبا تمایلات جنسیه شما برقراره مثل سابق ؟ لطفا در این زمینه یه توضیح کوتاهی بفرمایید تا بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم

  • عماد

    سلام من آزمایش اسپرم دادم اسپرمم ضعیفه حدود ۶ میلیون
    و نعوظ من مثل قبل نیست خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  • شایان

    با سلام ایا قرص سمنکس و اسپرم مکس رو میتوان همزمان استفاده نمود یا فقط یکی از این دو مورد استفاده بشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *